dinsdag 28 mei 2013

Getaways Bali

Op het Indonesische eiland, Bali, ligt dit prachtige Paya - Paya Villa. Ik dacht, dit moet ik met jullie delen! In een van mijn overvolle mappen vol met inspiratie valt mijn oog steeds weer terug op deze mooie villa. Iedere keer als ik er naar kijk droom ik van zo'n geweldige villa of vakantiehuis. Geweldig, toch? Maar, helaas nog onmogelijk.

Wat ik mooi vind aan deze villa, is dat het binnen naar buiten effect duidelijk wordt benadrukt. Door de verschuifbare ramen heb je nauwelijks het idee dat je binnen zit. Daarnaast zie je dat er veel gebruik wordt gemaakt van natuurlijke materialen. Veel hout en steen. Niks is mooier om deze twee materialen met elkaar te combineren. Het contrast met de juiste verlichting maakt deze villa helemaal af! Love it. Jij ook?









Liefs, 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten