donderdag 16 mei 2013

Start van mijn route tot In Stijl

Mijn eerste blog post is een feit! 
Om maar meteen met de deur in huis te vallen geef ik toe dat schrijven een zwakke kant van me is. Mijn perfectionisme neemt dan graag de overhand. Tig zinnen zijn er al door mijn vingers geglipt, veranderd en verwijderd. Hoe moet ik hemelsnaam beginnen? Wat is interessant voor jou, als lezer? Toch wil ik het kunnen. Deze blog, in opdracht van mijn opleiding is een leerproces voor mij (om mijn schrijfkunsten op te krikken), maar ook om jou graag mee te nemen naar hoe mijn kijk op details is. Ja, in wat voor zin? Dat kan van alles zijn? Klopt, maar mijn passie en liefde zit toch echt in het interieur design en architectuur. Voor mij is het belangrijk dat je een huis hebt of creëert waar jij graag bent en jezelf even lekker kan terug trekken van al die hectiek om je heen. Heerlijk. Zo kan ik uren op het internet struinen opzoek naar nieuwe inspiratie. Mijn ogen worden steeds groter als ik iets aparts, unieks zie. Het voelt net of ik een klein kind in een snoepwinkel ben. Snel sla ik mijn inspiratie op in een van de vele overvolle mappen. Vanaf nu, neem ik jou graag mee in een van die vele mappen. Om mijn passie met jou te delen. Ben je nieuwsgierig? Blijf me volgen, dan neem ik jou mee op mijn route 'In Stijl'. 

Liefs,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten