donderdag 6 juni 2013

Do it yourself - Takjes


Ik was vandaag van deze prachtige dag aan het genieten. Ik keek naar de bomen en het hout waar mijn hart toch ligt. Ik dacht je kunt zoveel mooie en leuke dingen maken van hout wat op de grond ligt, dat ik op een idee kwam. Al snel genoeg kwam ik op het internet achter dat dit idee allang bestaat, maar ik wilde het toch even met jullie delen. 
Wil jij graag wat natuurlijk accessoires terug laten komen in je woning en heb jij veel glazen saaie potjes over? Versier deze dan leuk met takjes. Wat heb je nodig:
  • Takjes, ongeveer in dezelfde lengte
  • Een glazen vaasjes of potje
  • Sterke lijm
  • En eventueel een schaar. Deze heb je nodig voor het geval dat de takken niet allemaal op dezelfde lengte zijn. 
Zorg ervoor dat de takjes goed aan het glazen vaasje op potje vastzitten en steek vervolgens een kaarsje aan en zet deze erin. En zo heb je heel gemakkelijk en snel extra sfeer verlichting in je huis! 

Liefs, 





2 opmerkingen: