vrijdag 31 mei 2013

Binnenkijken - Casa Formentera

Formentera is het kleinste bewoonde eiland van de Balearen. Dit prachtige eiland ligt een aantal kilometers van Ibiza af, waar deze natural beauty ligt. Een beauty dat is ze zeker, want kijk even naar dát geweldige interieur. En probeer even te voelen wat ik voel. Een heerlijke briesje sluipt langzaam door je haren, de geur van de zomer, het warme temperatuur, het geluid van de golven die tegen de rotsen slaan, de zingende vogels die genieten van deze prachtige dag. Met dit teleurstellend weer verlang jij daar ook vast naar.

Ik heb onwijs veel liefde voor het gebruik van natuurlijke materialen. Mijn favoriet! Die van jou ook? Kijk even naar de geweldige grote houten deuren. Dit zie je overal in de 'casa' terug komen. Altijd strak verwerkt in de betonnen muren of keukenbladen. Met als de kerst op de taart, de vloer! Wanneer je een strakke vloer erin zou leggen zou dit afstoten van de natuurlijke omgeving waarin de casa zich bevindt. Dat is zonde. Door de te kiezen voor deze vloer creëer je een mooie en geleidelijk natuurlijk effect door deze hele casa. Dit alles maakt deze casa voor mij dé favoriet voor vandaag! Maar, ben jij benieuwd naar meerdere interieur stijlen? Dan neem ik jou mee op reis naar verschillende landen met ieder hun eigen interieur stijl. Nieuwsgierig? Dan weet weet je wat je moet doen. Snel weer een kijkje komen nemen.

Liefs,











Fotografie Jordi Canosa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten