zaterdag 25 mei 2013

Do it yourself - wine bottles

Wijnflessen. Je hoeft niet heel creatief te zijn om zelf iets te maken en dit toe te voegen aan jouw eigen interieur stijl. Wat jij alleen moet doen, is de lege wijnflessen die jij hebt opgemaakt samen met je vrienden tijdens een leuke avond niet weg te gooien! 
Mijn eerste tip! 

In mijn eerdere post heb ik aan jou laten weten dat ik wat inspiratie op mijn blog zou plaatsen over wat je van wijnflessen kunt maken. Ik zie je al denken 'hu, wijnflessen? Wat kan je daar nou mee doen?' Nou, best veel eigenlijk. En heel leuk zelfs. Het is creatief, makkelijk en het geeft een leuk effect in jouw woning. En dat is ook wat jijzelf kan creĆ«ren! 
Wijnflessen heb je in verschillende vormen, maten, texturen en kleuren. Wat je als tweede hoeft de doen, is zorgen dat jij de mooiste wijnflessen uitkiest. Deze bewaar je en maak je schoon. Je kunt ze ook verven in allerlei kleuren. Of met krijtverf zodat je er nog leuke teksten op kan schrijven. Pas dit toe bij jouw eigen interieur stijl! Hieronder zie je een kleine impressie wat je met wijnflessen kunt doen. 

Liefs,










Geen opmerkingen:

Een reactie posten